Social Media & Smarketing Safari

voor Marketing, Event- en Salesmanagers

Op zoek naar de big five!

  • Ontdek hoe je als sales en (event)marketing, jullie social media kanalen meer Smarketingwise kunt inzetten en sneller doelstellingen behaald.
  • Hoe Growth Hacking kan bijdragen om een optimale customer journey te ontwikkelen.
  • Ontwikkel een sterk Smarketingformat om (intern) meer draagkracht te krijgen.
  • Welke strategieën werken het beste en hoe zijn deze snel inzetbaar?
  • Leer aan de hand van praktijkcases hoe andere succesvol zijn en maak je eigen Social Media Smarketingformat.

Ontwikkel in 1 middag een next level smarketingformat voor meer interne draagkracht.

Voor wie en waarom?

Voor veel sales, marketing- en eventmanagers komen de Social Media- ontwikkelingen als een sneltrein voorbij razen. Door drukte blijven een goede strategie en effectieve gezamenlijke aanpak en uitrol vaak liggen. Hierdoor blijven veel kansen liggen die het behalen van  gezamenlijke doelstellingen makkelijker maken.

Leer in één middag hoe Social Media sales- en marketing echt werkt en hoe je dit langs de lijnen van Growth Hacking gezamenlijk succesvol en kunt aanpakken. Dit met behulp van een sterk Smarketingformat, zodat je meer inzicht en daadkracht op boardroom niveau krijgt!

Tijdens dit college leer je aan de hand van succesvolle praktijkcases,  hoe je met een gezamenlijke Smarketing aanpak, makkelijker en sneller jullie sales- en marketingdoelstellingen kunt behalen.

DATA:

11 of 25 juli

15 of 29 augustus

Programma

13.15 uur – 13.30 uur

13.30 uur

13.30 uur – 14.15 uur

14.15 uur – 14.45 uur

14.45 uur – 15.30 uur

15.30 uur – 15.45 uur

15.45 uur – 16.30 uur

16.30 uur – 17.30 uur

17.30 uur – 18.30 uur

Inloop met koffie, thee en frisdranken.

Start

Wat je als Marketing, Event- of Salesmanager over Social Media moet weten en kijken waar je concurrentie mee bezig is.

Growth Hacking, hoe werkt het en hoe kun je er snel je voordeel mee doen en gezamenlijk aan de slag gaan?

B2B & B2C praktijkcases. Waarom bedrijven succesvoller zijn en kosten besparen door Smarketingwise te werken.

Pauze

Persoonlijke- en bedrijfsprofielen opbouw. Beheren van een eigen besloten groep met klanten, relaties en prospects.

Growth Hacking methodieken voor een effectief Smarketingformat om interne draagkracht te creëren .

Borrel met hapjes en netwerken in de besloten Adam&Co club, met een prachtig uitzicht over de stad.

Spreker 1

Mike Stern is een pur sang smarketing en social media- specialist, auteur van verschillende managementboeken, columnist en CEO van Branding Experience. Vanuit Branding Experience heeft hij inmiddels al veel bedrijven en organisaties bijgestaan om hun social media- kanalen professioneel op de rit te krijgen. Tijdens dit college zal hij iedereen alle in and outs van social media bijbrengen en de deelnemers aan de hand van veel praktijkcases en anekdotes op pakkende wijze wegwijs maken. Een bijzondere Safari door de wereld van social media en de mogelijkheden!

Spreker 2

Alexander van Buuren, Growth Tribe alumni, is Growth Hacker van het eerste uur, gespecialiseerd in data en conversieoptimalisatie en onderdeel van het performance team bij online marketingbureau Whello. Hij zal ons tijdens een interactieve presentatie meenemen in de wereld van Growth Hacking en ons alle ins en outs tijdens deze middag laten ontdekken. Ook zal hij laten zien en vertellen hoe Growth Hacking toegepast kan worden in jouw wereld en werk en hoe je kan veranderen van traditionele marketing naar een omgeving van rapid experimenting. Kortom: what’s in it for us?

Extra en inclusief bij het programma

Syllabus/digitaal naslagwerk
Een online persoonlijke sessie van ca. 50 minuten, twee weken na de safari (screening persoonlijke- en bedrijfsprofielen/campagnes).
Koffie/thee/drank en hapjes
Borrel in de bar van de besloten Adam & Co club en korte rondleiding door de club.
Toegang tot de besloten LinkedIn groep The Experience Club
4 NIMA PE punten

Locatie

ADAM-Toren (achter CS Amsterdam) Adam&Co Club

Overhoeksplein 3 1031 KS, Amsterdam 18e etage.

Bring your colleague or boss!

Deze safari komt het beste tot zijn recht als je hieraan samen met een collega deelneemt.

Samen ontvang je 10% extra korting!

Deelnamekosten

Kosten per deelnemer
€ 250,00
Breng een collega of introducés mee en ontvang samen 10% korting.

Lost Exhibitors-, The Experience Club- SMA en SANEC leden ontvangen 10% korting

 

Deelnamekosten zijn excl. 21% BTW

 

Contact organisatie

Inschrijven

Branding Experience B.V. 2019 © 

Privacy statement